دانلود Cadence Allegro Sigrity v16.62 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی و آنالیز سیگنال

دانلود Cadence Allegro Sigrity v16.62 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی و آنالیز سیگنال

دانلود Cadence Allegro Sigrity v16.62 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی و آنالیز سیگنال

دانلود Cadence Allegro Sigrity v16.62 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی و آنالیز سیگنال

دانلود Cadence Allegro Sigrity v16.62 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی و آنالیز سیگنال
دانلود Cadence Allegro Sigrity v16.62 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی و آنالیز سیگنال
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود Cadence Allegro Sigrity v16.62 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی و آنالیز سیگنال

این نرم افـزار به درخواست کاربران بر روی سایت قرار گرفته و به صورت تست نشده است، لذا مسئولیت آن بر عهده کاربر است. چنانچه این نرم افـزار را تست نموده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کردید به ما اطلاع دهید.

نرم افزار Allegro Sigrity توسط شرکت نرم افزاری Cadence، با فناوری های ارائه ی یکپارچگی سیگنال ها و آنالیز راه حل های مورد نیاز برای تایید سطح سیستم و انطباق رابط، منتشر شده است. افزایش سرعت IC، نرخ سریعتر انتقال داده ها، هندسه کوچکتر و تاکید بر بهینه سازی قدرت و یکپارچگی سیگنال موضوعاتی هستند که بسیار زیاد با یکدیگر مرتبط هستند. برای پرداختن به این موارد، طراحان به ابزارهای یکپارچه سازی قدرت و تمامیت سیگنال power-aware نیازمند هستند. این سطح از تکنولوژی به طراحان اجازه می دهد که تصاور کاملی را مشاهده کرده و از طیق تجزیه و تحلیل آن ها و به تأییدی در سطح signoff-level دست یابند.
با اتخاذ راه حل های نرم افزار Sigrity، طراحان می توانند سه کار بزرگ از فرآیند اعتبار سنجی طراحی را انجام دهد:
- تجزیه و تحلیل کامل بودن سیستم تحویل قدرت در سرتاسر تراشه ها، پکیج ها و بوردها
- انجام تجزیه و تحلیل های یکپارچگی سیگنال system-level، از جمله آنالیزهای سوئیچینگ همزمان نویز برای انتقال سیگنال با سرعت بالا
- به کار گرفتن ابزارهای طراحی فیزیکی پیشرفته برای پیکیج های تک و چند تراشه ای، پکیج های سه بعدی state-of-the-art و systems-in-package.

Cadence Design Systems, Inc. released an updated version Cadence Sigrity, with technologies provide the signal integrity and power analysis solutions needed for system-level verification and interface compliance.

Increases in IC speed, faster data transmission rates, smaller geometries, and an emphasis on optimization have made power and signal integrity issues tightly connected. To address these issues, designers need advanced power integrity and power-aware signal integrity tools. This level of technology allows designers to see the complete picture and achieve signoff-level verification through their analysis. Mistakes are not an option on projects this advanced, that's why designers choose proven Sigrity solutions, from Cadence.

By adopting Sigrity solutions, designers can perform three major tasks of the design verification process:

- Analyze the complete power delivery system across chips, packages, and boards.
- Perform system-level signal integrity (SI) analysis, including simultaneous switching noise analysis of high-speed signal transmissions.
- Utilize the advanced physical design tools for single and multi-chip packages, state-of-the-art 3D packages, and systems-in-package (SiPs).

 


تعداد بازديد : 122
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 18:39
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود VideoMach Professional v5.10.0 - نرم افزار تبدیل تصاویر به فیلم و تبدیل قطعات ویدیویی به عکس

VideoMach یکی از نرم افزارهای محبوب در زمینه کار روی فایل های ویدیویی است که امکاناتی را برای تبدیل تصاویر به فایل ویدیویی، تبدیل قطعات ویدیویی به عکس، افزودن صدا به انیمیشن ها، جداسازی صدا از فیلم، افزایش و یا کاهش سرعت ویدیو، تغییر سایز دادن، برش و چرخاندن را در اختیار شما قرار می دهد. VideoMach در اغلب موارد برای تبدیل فایل های ویدیویی با فریم بالا و همچنین Render نمودن فایل های سه بعدی، عکس برداری های سریع، ویدیوهای مربوط به بازی های کامپیوتری و متوقف سازی انیمیشن ها کاربرد فراوان دارد. این نرم افزار از فرمت های رایج و استاندارد AVI, MPEG, FLC, HAV, JPEG, PNG, BMP, DIB, TGA, PNM  و ... پشتیبانی می کند.
در واقع با کمک این نرم افزار می توانید تصاویر JPEG ،PNG ،BMP ،TIFF ،BAYER ،CINE را به فرمت های ویدیویی AVI, MPEG, WMV, FLC, GIF و ... تبدیل نموده و یا ویدیو های OGV برای وب سایت خود بسازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VideoMach:
- تبدیل تصاویر به ویدیو
- جداسازی ویدیو ها به تصاویر و صدا
- افزایش یا کاهش سرعت کلیپ های ویدیویی
- انجام تنظیماتی مانند چرخش، تغییر اندازه، حذف borders و تنظیم رنگ
- اعمال افکت های ویدیویی
- مرتب سازی ویدیو ها به آرایه ای / ماتریسی
- امکان اضافه کردن متن و لوگو به ویدیو
- افزودن صدا به انیمیشن
- و ...

 

تعداد بازديد : 78
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 18:35
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود Final Draft v9.0.2.136 - نرم افزار نمایشنامه نویسی

نمایش‌نامه‌ به متن قابل اجرا در تئاتر (نمایش) گفته می‌شود. نمایشنامه معمولاً در قالب گفتگو بین شخصیت‌ها نوشته می‌شود. مکان و زمان رخ دادن حوادث و نیز توضیح درباره صحنه قبل از نوشتن متن نمایش اهمیت دارند. در نمایشنامه حالات چهره بازیگر نیز ذکر می‌شود. هر پرده از نمایش شامل بخش‌های مختلفی ست که ساختار نمایش‌نامه را تشکیل می‌دهند. از نمایشنامه نویسی در جهان تاریخچه ی دقیقی در دست نیست. اما زمان اولیه پیدایش نمایش را تقریباً می توان به زمان شكل گیری تمدن ها نسبت داد.
Final Draft نام برترین و پرفروش ترین نرم افزار نمایشنامه نویسی است که نمایش نامه نویسان می توانند نمایش نامه های راديويى و تلويزيونى خود را بسیار راحت تر از قبل با استفاده از آن بنویسند. همچنین این نرم افزار، اولین استاندارد نمایش نامه نویسی صنعتی می باشد و به صورت یکپارچه ای، نوشته شما را در حین تایپ شکل می دهد. کلید های Tab و Enter برای فرمت بندی نوشته کاربرد دارند و ادامه ها به صورت خودکار در فاصله بین صفحات قرار می گیرند. این نرم افزار توسط بسیاری از نویسنده های نمایشنامه های هالییودی مشهور مورد استفاده قرار می گیرد.

مانند اکثر نویسنده ها، شما نیز ممکن است نیاز به نگه داشتن تعداد زیادی ایده در حین نوشتن هستید. با استفاده از سیستم پنل این نرم افزار می توانید صفحه نمایش را به پنل های مختلفی تقسیم کنید و صفحه نمایشنامه خود را در بخش دیگری داشته باشید. بدین ترتیب می توانید دو صفحه دیالوگ را با هم مقایسه کنید. اگر بخواهید یک مرورکلی روی هر صحنه داشته باشید، می توانید از کارت های شاخص یا نمایش صحنه ها روی یک سمت استفاده کنید و نمایشنامه را در سمت دیگر مورد استفاده قرار دهید. با دو بار کلیک روی هر صحنه می توانید پنل ها را به صورت هماهنگ در اختیار داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Final Draft:

- ارسال کپی برای کارت شاخص به صورت مستقیم روی نوشته
- طرح کلی ایده های شما و بازچینی صحنه ها
- مدیریت و مشاهده جزئیات مهم صحنه ها در پالت شناور قالب رده بندی
- اضافه کردن عنوان های صحنه و رنگ برای بررسی خطوط داستان، شخصیت ها و ...
- ساخت طرح کلیک داستان و بازسازی نوشته با کشیدن و رها کردن صحنه های مختلف به صورت همزمان
- انتخاب و سایه روشت کردن سریع متن ها با دکمه تولبار جدید
- امکان مشاهده ی نواحی ای که در پرینت قرار می گیرند، قبل از پرینت گرفتن
- هماهنگ نگه داشتن نوشته ها با کارت های شاخص و مشاهده صحنه ها
- شروع به نوشتن با انتخاب یکی  از قالب های آماده
- امکان کنترل بهتر صفحات
- قابلیت انتخاب یک زبان اضافه برای بررسی گرامر آن
- عدم نیاز به جستجو برای تصحیح پیش نویس هایی که تازه روی آن ها کار کرده اید
- ظاهر توشعه یافنه برای خسته نشدن چشم در حین نوشتن های طولانی مدت
- انعطاف بالا، گزینه های بیشتر و رابط کاربری بهتر برای پرینت
- بررسی ایده ها و نظرات درباره بخش های مختلف نوشته
-  بررسی ساده تغییرات بین پیش نویش و نوشته
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


تعداد بازديد : 76
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 18:32
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7335 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.

نکات:
2- پس از دریافت فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین به روز شود.
3- این فایل فقط بر روی نسخه Enterprise کار می کند و محصولات دیگر این شرکت را به روز نمی کند.
4- نام دیگر این فایل McAfee Virus SuperDAT Definitions Update است.
5- از شهریور ماه 89 سایت FTP نیز برای ایرانی ها مسدود شد و امکان دریافت فایل آپدیت به هیچ وجه برای IP های ایرانی ممکن نیست.


تعداد بازديد : 34
دو شنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 18:30
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود Firefox 27.0 Beta 2 نسخه ۲۰۱۴ مرورگر موزیلا فایرفاکس FireFox

                                                 

نسخه ۲۰۱۴ مرورگر موزیلا فایرفاکس FireFox

فایرفاکس مرورگری منبع باز , سبک و مرتب می باشد که در مراسم اعلام رسمی در سال ۲۰۰۴ موزیلا فایرفاکس اولین مرورگر برای به چالش کشیدن سلطه مایکروسافت اینترنت اکسپلورر بود.از آن زمان، موزیلا فایرفاکس همواره در رتبه ۳ مرورگرهای محبوب ترین های جهان قرار گرفته است ؛ از ویژگی های محبوب آن رابط گرافیکی ساده, امنیت , توسعه سریع آن توسط هزاران کاربر حرفه ای است.

مرور راحت تر : 

موزیلا با هدف ایجاد مروری راحت تر و سریع تر رابط کاربری ساده تری را ارائه می دهد. زبانه های موجود در این مرورگر کنترل ساده تری را برای کاربر فراهم آورده است و علاوه بر آن جعبه URL با قابلیت جستجوی مستقیم در موتور جستجو همچنین پیش بینی کلمه کلیدی کاربر بر سرعت و کارایی این مرورگر افزوده است . ایکن “خانه” در کنار جعبه مرور بر جذاب بودن این مرورگر دامن زده است.

سرعت :

موزیلا فایر فاکس با استفاده از موتور جاوا اسکریپت JagerMonkey توانسته است سرعت لود صفحات را تا چندین برابر افزایش دهد. سرعت لود صفحات در این مرورگر بصورت چشمگیری افزایش داشته است و کاربران می توانند به راحتی و با سرعت بالا صفحات مورد نظر خود را مشاهده کنند.

امنیت : 

ویژگی های خصوصی این مرورگر سیستم شما را از هرگونه خطری در وبسایت های مختلف محفوظ نگه می دارد و حفظ حریم شخصی بصورت عالی در این برنامه مرورگر گنجانده شده است . تکنولوژی ضد فیشینگ و یکپارچه سازی آنتی ویروس از مزایای امنیتی آن بشمار می آیند.

شفارسی سازی : 

یکی از جالب ترین و بهترین امکانات مرورگر موزیلا فایر فاکس قابلیت شخصی سازی و یا سفارشی سازی می باشد, در نوار ناوبری تنها با گرفتن و کشیدن ابزار ها می توانید آنها را در جای دلخواه خود قرار دهید. افزونه های بسیار زیاد و همچنین پوسته های گرافیکی فوق العاده زیبا از دیگر امکاناتی هستند که می توانید با انها این مرورگر قدرتمند را بسته به سلیقه و نیاز خود سفارشی سازی و مدیریت کنید.

لینک دانلود آخرین نسخه در ادامه مطلب فراهم می باشد.


تعداد بازديد : 55
سه شنبه 8 بهمن 1392 ساعت: 20:36
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود جدیدترین ورژن پلایر محبوب و قدرتمند KM Player 3.8.2 KMP 3D 2014

دانلود جدیدترین ورژن حال حاضر پلایر محبوب و قدرتمند کی ام پلایر KM Player 3.8.2 KMP 3D 2014 می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید. اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KM Player می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.
آموزش حذف تبلیغات مزاحم KM Player اضافه شد.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer 3.8.2 :
- امكان نمایش زیر نویس ها
- پوسته هاي جذاب و زيبا
- امكان تعریف كردن Codec های جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- كمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می كند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امكان نمایش بصورت نوار كوچك بر روی صفحه ویندوز شما
- امكان استفاده از كلیدهای میانبر برای كار با قسمت های مختلف برنامه
- پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
- پشتباني كامل از فايلهاي فلش
- پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
- امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
- پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
- قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
 
برای  دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد بازديد : 127
سه شنبه 8 بهمن 1392 ساعت: 20:26
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود نرم افزار پخش فیلم و موسیقیkmplayer3.6

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


تعداد بازديد : 77
سه شنبه 8 بهمن 1392 ساعت: 20:14
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران